loading...
♥عشق بازی بدون سانسور♥
پارسا بازدید : 443 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

همنشین خوب ، بهتر از تنهایی است وتنهایی بهتر از همنشین بد . . . (پیامبر اکرم ص) اس ام اس دلتنگی_سری دوم انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارداین دنیا شدی . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر .. . اس ام اس دلتنگی_سری دوم تو تنها باش و من تنهای تنها / که دارم وقت تنهایی سخن ها نگاه عاشقم تا آسمانهاست / مرا تا عرش اعلا نردبان هاست نماز خلوتم را صد قنوت است / کلام شعر تنهایی سکوت است . . .؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛به ادامه ی مطلب بروید

اس ام اس دلتنگی_سری دوم تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . .. (تورو) اس ام اس دلتنگی_سری دوم تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم و این یعنی تنهایی اس ام اس دلتنگی_سری دوم با من تنها بگو این قصه را / با من تنها خدا ، این بنده را ای خدا تنها تویی تنها منم / من به تنهایی تو سر میزم . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم ! و فهمیدم… تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه درکش کنم اس ام اس دلتنگی_سری دوم بیچاره تنهایی این عروس نگون بخت آه و اشک را دوست ندارد اما همنشین همیشگی اش چشم امیدش به دلی ناامید و شکستن سکوتش میداند عادت ، دشمن است اما عقل کجا و دلتنگی کجا ! دل ناامید امیدوار میرود و باز تنهایی میماند و تنهایی . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم وقتی بهت خیانت میکنن تنهایی از همه چی بهتره . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم دیواری ساخته ام از جنس غرور با بافته ای از باورهایم تا در روزهای تنهایی و دلتنگی به آن تکیه کنم . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم بدونت روز و شب افتاده ام در دام تنهایی / و تن خسته تر از پاییزم از انجام تنهایی دلم با یاد عشقت می تپد هر دم دراین سینه / اگر در سر پرم هر لحظه از ابهام تنهایی اس ام اس دلتنگی_سری دوم یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم .. . اس ام اس دلتنگی_سری دوم بهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی که حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم در نهان، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند و در آشکارا از آنانی که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما “دکتر علی شریعتی” اس ام اس دلتنگی_سری دوم بسترم صدف خالی یک تنهایی و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم توای تنها ببین من را کنار مرز تنهایی تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهایی زتنها بودنم ای دل خلاصی نیست باور کن رهایی را نمی بینم زدست دیو تنهایی . .. اس ام اس دلتنگی_سری دوم چون نهالی سست میلرزد / روحم از سرمای تنهایی میخزد در ظلمت قلبم / وحشت دنیای تنهایی . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم دلم یخ میزندگاهی ، دراین سرمای تنهایی شبم قندیل میبندد از این یخهای تنهایی قلم آهسته می راند بر این خط بلند ، اما گمانم یاد می گیرد ز من انشای تنهایی. . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم تا شد آشنا جانم با نوای تنهایی عالمی دگر دارم در هوای تنهایی بیگانه به لبخندم دل به کس نمی بندم اشک دیده ای دارم آشنای تنهایی . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم سوختن قصه ی شمع است ولی قسمتماست / شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری / که جهنم نگزارد به تنم تاثیری . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم به پندار تو : جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ، زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست ؟ اس ام اس دلتنگی_سری دوم قانون دنیا “تنهایی” من است و “تنهایی” من قانون عشق است و عشقارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست…. اس ام اس دلتنگی_سری دوم تنهایی گاهی وقتا تقدیر ما نیست ترجیح ماست . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم در غم عشق نبودیّ و محبت کردی / این هماز لطف شما بود و نمی‌دانستیم من نکردم گله از عهد و وفاداری تو / عهد ما عهد جفا بود و نمی‌دانستیم رنج بی‌عشقی و تنهایی و بی‌مهرییار / همه تقدیر خدا بود و نمی‌دانستیم. . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم / در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم اس ام اس دلتنگی_سری دوم تنهایی یعنی من یه موبایل دارم که صدای زنگش رویادم نمیادFacecloop.rzb.irهمنشین خوب ، بهتر از تنهایی است وتنهایی بهتر از همنشین بد . . . (پیامبر اکرم ص) اس ام اس دلتنگی_سری دوم انقدر از تنهایی نترس ، تو تنهایی وارداین دنیا شدی . . . اس ام اس دلتنگی_سری دوم دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر .. . اس ام اس دلتنگی_سری دوم تو تنها باش و من تنهای تنها / که دارم وقت تنهایی سخن ها نگاه عاشقم تا آسمانهاست / مرا تا عرش اعلا نردبان هاست نماز خلوتم را صد قنوت است / کلام شعر تنهایی سکوت است . . .Facecloop.rzb.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان به سایت خودتون خوش اومدین..پرتال آموزشی تفریحی سرگرمی داستان اس ام اس جوکستان تکست رپ آهنگ پاپ دوستان شما می توانید اس ام اس یا طنز جوک و مطالب دیگر خود رو به این شماره09306118577 بفرستید تا آن را تو سایت بذارم با اسم خودتان...موقع ارسال مطلب برام لطفا مشخصات خودتون رو هم بنویسید مثلا اسم..سن ..و اسم شهرتون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • عشق بازی بدون سانسور+18
  • نوحه های افغانی
  • نوحه های افغانی
  • نوحه های افغانی
  • نوحه های افغانی
  • نوحه های افغانی
  • شاید برای تو،شاید برای دلم
  • عاشقانه ها
  • مجله تفریحی
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • عشق بازی بدونه سانسور
  • کلیپ سگی که حرف میزند !!!!!
  • رنگین کمان عاشقی
  • خرزدن شارژ کسب درامد
  • جدیدترین بازی های انلاین♥♥
  • دانلود فیلم روز دنیا
  • دانلود فیلمهای روز دنیا
  • همه چی
  • فروشگاه بزرگ گوشی موبایل.ارزان کده
  • خرید گوشی موبایل
  • کلیک کن. بهترین ها در اینجا
  • فروشگاه بزرگ دایان شاپ.کسب درآمد از اینترنت
  • کتابخانه الکترونیکی عارفا
  • شاید برای تو،شایدبرای دلم
  • خرید شارژ
  • هه چیز از همه جا
  • رمان های عاشقانه
  • مجله ی اینترنتی فان پرسی
  • لایف اس ام اس
  • دانلود
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • بهترین سایت دانلود
  • آوای نرماشیر
  • چت رو آنلاین.رز چت
  • مرجع آموزشی و غیره
  • بی صدا فریاد کن
  • تنهای تنها
  • تیک ترانه||Tik Taraneh
  • پایگاه فناوری اطلاعات و کامپیوتر فور بی ام
  • اچ دی آنلاین
  • آموزش بی پرده مسائل جنسی
  • سایت تفریحی فان شاد
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • هزار حرف نگفته
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • کسب درآمد.خرید اینترنتی
  • س ک س+18
  • ایرانشناسی
  • زیبـــــــــــــا چـــت
  • لرستان سرزمین زیبایی ها
  • سرگرمی
  • خرید ساعت مچی
  • بهترین ها
  • توتو اس ام اس
  • گالری عکس باکیفیت
  • بروزترین منبع رپ افغانی
  • *)(BLITZ)(*
  • عشق و خنده
  • كلبه علمي،فرهنگي،سرگرمي
  • سایت خــــــــــفـــــــــــن
  • خرید عینک آفتابی اورجینال
  • ساسان اس ام اس
  • خرید عینک آفتابی دخترانه
  • خرید ساعت مچی
  • VPN & SOCKS
  • ویکی دانلود ها
  • فقط عکس عکس عکس
  • فقط بخند
  • عشق بازی بدون سانسور/فقرو فحشا
  • پرتال تفریحی سه نفره !
  • سایت خــــــــــفـــــــــــن
  • تربت جام چت؛چتروم انلاین
  • چت روم انلاین؛وپکا
  • گالری مدل لباس دخترانه 2013
  • بهترين ها
  • انجمن تخصصی نیمباز و سرگرمی
  • سیستم تبادل لینک سه طرفه
  • xRAMINx
  • مجله اینترنتی راویــان
  • جذابترین ها
  • پایگاه تفریحی4 دیواری
  • کلاب فور یو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    HACKED BY METRO
    ی آمار بگیریم ببینم کدومشون پرچمش بالاست.چه سبک از موسیقی رو بیشتر گوش میدی
    آیا تا حالا خرید اینترنتی داشتید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 587
  • کل نظرات : 703
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 767
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 43,713
  • بازدید کلی : 898,593
  • کدهای اختصاصی